Blik Historik Spaarkaart

Telkens je deelneemt aan een Blik Historik wandeling spaar je een punt. Met een volle spaarkaart kan je één keer gratis meewandelen op een wandeling naar keuze.


Hoe kom ik aan een spaarkaart?

Je ontvangt de spaarkaart van een Linx+medewerker aan het begin van een wandeling.

Hoe spaar ik punten?

Telkens je meedoet aan een gegidste Blik Historik wandeling ontvang je ter plekke een Linx+sticker op je kaart.

Hoe lang is mijn spaarkaart geldig?

De spaarkaart is onbeperkt geldig. Er is geen vervaldatum. Je kan de kaart dus probleemloos langer dan één jaar gebruiken.

Hoeveel punten moet ik sparen voor een volle spaarkaart?

Je spaarkaart is vol als alle acht vakjes een Linx+sticker hebben.

Wat als ik een volle spaarkaart heb?

Vul op de kaart je naam, adres en e-mail in en geef je volle spaarkaart mee met de Linx+medewerker die je wandeling begeleidt. Na enkele dagen ontvang je een e-mail met een kortingscode. Daarmee boek je de volgende keer je gratis wandeling.

Kan ik mijn spaarkaart delen met iemand anders?

Neen, een spaarkaart is individueel op naam. Als je bv. als koppel deelneemt aan een wandeling, kan je dus geen twee stempels krijgen op één kaart.

Wat als ik mijn spaarkaart vergeten ben?

Dan krijg je een nieuwe kaart met één stempel. Je kan die de volgende keer dan laten samenvoegen met je oude kaart. Breng dan beide kaarten mee.

Wat als ik mijn spaarkaart verloren ben?

Dan krijg je een nieuwe kaart met één stempel en begin je opnieuw. De punten die je spaarde op je verloren kaart, zijn dan helaas verloren.

Waar vind ik nieuwe Blik Historik wandelingen?

Tijdens de wandeling ontvang je een promokaartje met daarop het jaarprogramma. Inschrijven doe je hier op onze website. We organiseren een 20-tal wandelingen per jaar.